måndag 1 oktober 2012

Måndag

Det är måndag, det är oktober, det regnar ute och jag har mössa på mig. Det har verkligen blivit höst.

Hur gick det med förrförra veckans mål? Förra veckan var jag i barcelona tom onsdag och i göteborg fredag-söndag, så då blev det inget.

Träna 2 gånger. Nej, blev bara en gång.
Bädda sängen varje morgon o ställa disken i badrummet varje kväll. JA (förutom i barcelona givetvis, syrrans pojkvän som vi bodde hos hade nog inte uppskattat om jag hade börjat bära in disken i badrummet)
Ta tidiga tåget minst 3 gånger. NEJ försov mig en dag och så tog det längre tid än beräknat att packa.
Prata spanska överallt i barcelona NJA jag försökte, men de envisades med att alltid svara på engelska så det blev en del engelska också.

Den här veckan tar vi det ganska lugnt
Träna 3 gånger
Boka ett möte
Ställa disken i badrummet varje kväll och bädda sängen varje morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar