söndag 3 maj 2015

Helgen

Den här helgen har jag

  • Kollat på majbrasa på drottningholm. Stämningsfullt och fint. 
  • Varit på bio. Såg the theory of everything. Tänkvärd och inspirerande film tycker jag, kan rekommenderas. 
  • Rensat och skurat kylskåpet. Fint blev det!
  • Varit ute på en lyckad shoppingrunda. Ny vårjacka, nya jeans, nya joggingskor. Blev så i shoppingtagen att jag även slog till på ett nytt halsband, blusher(eller heter det rouge? vad är skillnaden?) ögonbrynsgel och nåt mellanting mellan läppstift och läppglans. Jag kommer bli så piffig! 
  • Tömt mejlboxen. Nu råder zero inbox strategy både hemma och på jobbet. 
  • Bokat flygbiljett till Frankrike och checkat in flygresa till rumänien. Mycket kul att se fram emot. 
  • Anmält mig till Nikeloppet i juni. Dags att steppa up löpträningen. 
  • Joggat en runda i fredags och en idag, samt styrketränat igår. Känns starkt! 
  • Kollat på film, den som gick på fyran igår. Lite seg men bra. 
  • Styrt upp en finfin attgöralista i mobilen. 
  • Rensat lådorna i badrummet. 
  • Putsat skor
  • Slappat
I veckan väntar simning, ost after work, och häng(kanske i sandlådan) med Siri 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar