lördag 22 oktober 2011

Trött

Jag hade ett vad med mig själv. Jag skulle blogga varje dag i två veckor. Därför kommer det ett inlägg idag också, fast jag egentligen inte har mycket att skriva om.

Idag har jag inte varit så väldigt produktiv. Jag slängde alla kläderna i en hög på sängen och tänkte gå igenom vilka som kan packas ner direkt, vilka som troligen kommer användas närmsta veckan och därför bör gå tillbaka till garderoben, och vilka som inte får följa med i flytten utan ska till stadsmissionen. Jag är inte riktigt klar, så nu ligger det en stor hög på sängen som jag får ta itu med imorrn.

Och så har jag spelat lite wordfeud. Det är väldigt beroendeframkallande. Just nu leder jag med 250 poäng över en kollega och 180 poäng över en annan kollega. En tredje kollega leder dock över mig med 1 poäng, men vi har 62 brickor kvar så mycket kan hända. Om någon vill spela mot mig så är det mitt förnamn och efternamn i ett ord. (vill inte skriva mitt efternamn i bloggen eftersom jag inte vill att min nuvarande eller framtida chef ska hitta hit utan att jag vet om det.)

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar