söndag 16 oktober 2011

Nya tag!

Hej Hej!
Det var ett tag sen. Jag har slagit vad med mig själv. De närmaste två veckorna ska jag blogga varje dag. Ibland blir de kanske bara ett hej, men ett inlägg om dagen ska upp på bloggen. Har märkt att jag på sistone tillbringat lite för mycket tid med att se på tv/läsa bok/spela wordfeud/läsa bloggar. Visserligen meningsfulla och trevliga sysselsättningar, men inte alltid vad jag behöver göra. Så om jag dokumenterar dagen varje dag kanske det sporrar mig att göra något ännu trevligare och vettigare så jag har något kul att skriva om. Eller så blir bloggandet bara en till tidstjuv. Vi får se. Har dock inte bestämt än vad som händer om jag bryter eller fullföljer vadet.

Så här ser veckans planer ut.
Måndag. Besöka skomakaren. Tvätta kläder.
Tisdag. Middag med jobbet och sedan teaterkurs.
Onsdag. After work med jobbet (dock inte samma gäng som tisdagen)
Torsdag. Träna
Helgen, ännu oplanerad. Dock ska jag flytta om två veckor, så nästa helg bör nog användas till att förbereda det. Sortera kläder och sånt.

Vi hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar