söndag 4 november 2012

Veckan som gick

Förra helgen var jag hemma i vissefjärda. Åt god mat, långpromenerade och hade det allmänt jättemysigt.

Sedan åkte jag på tjänsteresa till danmark. Bodde på fint hotell, träffade de danska kollegorna och gick på möten.

I torsdags var vi ute och åt och bowlade med jobbteamet. Det gick väl sådärbra för min del. 47 poäng skrapade jag ihop första serien, vilket var en hedrande sistaplats. Andra serien gick bättre, då hade jag 47 poäng redan efter halva serien. Tyvärr hann vi inte spela färdigt den serien. Jättetrevlig kväll var det.

I fredags var Anna o Henrik från karlskrona i stan, så vi åt en god middag på vapiano. Därefter gick vi på impro, improvisatörerna sjöng en jättefin hyllningssång till Henrik som fyllt 30. Därefter blev det goda drinkar på storstad.

Nu är jag på väg till stan för lite shopping. Killen mittemot på tåget tuggar tuggummi väldigt högljutt med öppen mun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar