söndag 23 januari 2011

Mina nyårslöften

Jag tror aldrig jag har lyckats hålla ett nyårslöfte ett helt år. Har du det? Ofta är mina nyårslöften alldelles för ambitiösa så det skiter sig redan andra veckan, eller för luddiga. Typ jag ska riktigt roligt i år, hur mäter man det egentligen?
I år ska det bli ändring. I år finns förutsättningar att mina nyårslöften ska hållas hela året. Jag har klarat det hittills, och det har redan gått tre veckor.

Jag ska träna minst en gång i veckan och göra något roligt eller unna mig något fint minst en gång i veckan.

Träningen går fint, jag har friskiskort och fick gymintroduktion i torsdags.

Roliga saker händer hela tiden, i tisdags började teaterkursen (fast det räknas inte i nyårslöftet för det händer varje vecka) och igår var jag och syrran på bio. Har även träffat madde och claudia i veckan.

Nästa vecka händer också en hel del roligheter tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar