torsdag 7 februari 2019

Januari 2019

En av januaris höjdpunkter var när Siri (min 5åriga systerdotter) sov över. Vi hade jättekul, både hos mig på lördagen och på Leos lekland på söndagen.

Månadens Friluft var bastu och isvaksbad. Uppfriskande och kul! En kväll bjöd jag Friluftsgruppen på ost och vinkväll, med god paj. Tyvärr tog jag inga bilder. En kväll var jag och spelade teater, hängde mycket hos syrran under månaden(bland annat var jag, Siri och Ida på bio, jättemysigt) och sista januari kom mamma och hälsade på.


Månadens träning blev lunchjoggen, ett crosspass i judarskogen och en längdåkningstur. 
I övrigt en ganska lugn och seg månad, inte mycket att skriva om. Förhoppningsvis blir februari desto bättre, för nu är det semester. På väg till Afrika!




Månadens in o ut, ny mobil (jättenöjd), ny kamera ( inte lika nöjd, köpte billigaste som hade bra zoom och wi-fi, inte superbra), powerbank, ny skjorta, solglasögon, byxor. Bytte även bredband och fick då ny router, den funkar inte än. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar