tisdag 17 maj 2011

Ny lya!

Jag har flyttat! Numera bor jag i en finfin liten etta på kungsholmen. Känner på mig att jag kommer trivas jättebra här.

När jag fick nycklarna igår, råkade jag tyvärr låsa in dem i lägenheten. Bra start! Som tur var finns det extranycklar, så imorse fick jag ta en cykeltur till söder och hämta en sådan. Sedan lyckades jag på något cykla åt helt fel håll när jag skulle till jobbet, och upptäckte inte det förrän jag var vid skanstull och inte västerbron. Blev en lång cykeltur imorse...

Idag har jag o min snälla syster flyttat allting, gick riktigt smidigt. Nu ska jag prova sängen, tror jag sover riktigt gott.

Vi hade förresten en finfin helg i berlin jag och mamma. Kanske dyker det upp ett inlägg om det snart.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar