söndag 13 mars 2011

bra dag

Jag känner mig riktigt nöjd med min söndag.
Inledde dagen med att ringa o sjunga en vacker sång för min mamma som fyller år idag.(Grattis mamma). Sen klev jag upp o städade badrummet för det var min tur att göra det.
Vid elvatiden träffade jag jill o veronika med pojkvänner för en mycket trevlig brunch. Vi var på fåfängan på söder med finfin utsikt. Dock motsvarade varken pannkakorna eller chokladkakan förväntningarna helt o ett antal småbarn omkring oss var på dåligt humör, men vi hade ändå jättetrevligt.

Promenerade hela vägen hem i mina nyinköpta finfina vårskor(900 kr rabatt, fynd) och tog sedan och bokade lite resor. Så nu har jag styrt upp påskresan i april, till exotiska vissefjärda, bokat lite till min o mammas storstadshelg i maj, och bokat sommarens äventyr. Kommer bli sjukt kul.

Därefter tränade jag ett hårt pass skivstång, tog en lång dusch och åt en god kvällsmat. En fin söndag.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar