måndag 17 september 2012

Veckans mål

Elaine Eksvärd heter en tjej som skriver en riktigt mysig blogg.(elaineeksvard.se/blog) Jag känner inte Elaine alls, ändå tittar jag nästan varje dag in och läser om vad hon pysslar med om dagarna.

Varje måndag kör Elaine måldagssekt. Hon sätter upp mål för veckan, utvärderar hur förra veckan gick och uppmanar sina läsare att göra likadant bland kommentarerna. Jag tänkte jag skulle haka på, saker blir ju mer gjorda om man har berättat om dem för någon.

Så veckans mål blir
Träna två gånger
Ställa disken i badrummet varje kväll och bädda sängen varje morgon.
Ta det tidiga tåget till jobbet minst 3 gånger
Prata spanska på alla restauranger, cafeer affärer etc under helgens barcelonaresa.

Eftersom jag är i barcelona på måndag kommer utvärdering när jag kommer hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar